dinsdag 10 mei 2016

Lili of the Valley FB challenge

Hoi hoi,

weer terug van een weekje vakantie en nu gauw weer aan de slag met de hobby.

Dit kaartje heb ik gemaakt naar aanleiding van de sketch challenge op FB bij Lili of the Valley (zie hier).


Precies op het goede moment, want vandaag is mijn zoon jarig en aangezien hij een game-fanaat is en hij ook game-cadeautjes krijgt vond ik dit wel toepasselijk.

De topper is van Lili of the Valley; de randjes heb ik bewerkt met memento London Fog.
Het designpapier komt uit mijn voorraad evenals de knoopjes.

Gauw weer verder met de voorbereidingen voor het feest.

Helen

8 opmerkingen:

Tinka's paper wonderlland zei

Lovely boy card!!
♥Hugs Valentina♥

Anoniem zei

Wat een leukerd!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Irene zei

Heel leuke kaart voor je jarige zoon Helen, van harte gefeliciteerd!

xx Irene

Lau W zei

Oh such an adorable card !
xx

Margo zei

Wat een leukerdje Helen !
Gefeliciteerd met je zoon !
Groetjes
Margo

Je@net zei

Allereerst gefeliciteerd met je zoon, Helen. En wat een super leuke kaart heb je voor hem gemaakt!

Miranda K zei

gefeliciteerd met je zoon. erg leuk kaartje.. groeten miranda k

Hermien zei

Ze blijven leuk de toppers/stempels van lotv, je hebt er een mooi kaartje meegemaakt!

Groetjes Hermien