maandag 7 maart 2016

Creative Craft Cottage #59 - Let's get sentimental

Vandaag begint weer een nieuwe challenge bij Creative Craft Cottage met als thema: 

Let's get Sentimental 
We need to see a sentiment on your projects please.


Deze keer zijn onze sponsors:


Ik mocht werken met de digi Butterfly Ivy Border van Poppy Seed en dit is mijn kaartje geworden.


De basis is joy kraft 15x30, daarop DP uit de serie Brights van Stampin'up. Het sentiment heb ik van internet gehaald. Ik heb de digi ingekleurd met derwents, op de vleugeltjes nog wat stickles crystal.


Een houten vlinder van Craft Emotions en wat groene gems maken het af.



Doen jullie gezellig mee?

Helen

6 opmerkingen:

Adriana zei

Leuk gecombineerd met het oranje dots papier, Helen!
Liefs adriana

Tinka's paper wonderlland zei

Lovely card and a great colouring!!
♥Hugs Valentina♥

Antoinette Voorn zei

Wat een lief kaartje is dit prachtige kleurtjes heb je gebruikt!

Dora zei

Een hele leuke kaart.

Lisa J zei

Very beautiful. The background really makes the image POP! Lisa x

Ellen zei

Supermooi kaartje! Ik hoop dit weekeinde ook weer eens wat te produceren, beetje erg druk op 't werk, dus helaas doordeweeks geen tijd. Maar ja, met dit mooie weer lonkt de tuin...

xxx Ellen