dinsdag 1 september 2015

Scrap and Card challenge #1 - september 2015

Hoi allemaal,

vandaag begint de eerste challenge op het nieuwe blog Scrap and Card

De bedoeling is om met onderstaande schets een kaartje te maken.

De uitleg en regeltjes kun je op het blog vinden.


Dit is mijn voorbeeldkaartje geworden:


De basis is honing linnenkarton van Craft Emotions. Daarop het leuke DP van Dovecraft Back to Basic True Blue. De stempels heb ik gemat op Joy kraft. De tekststempel is van Joy en gestempeld met memento Rich Cocoa.
Ook heb ik een stuk crispy lint beige gebruikt.



De parels zijn van Scrapberry Versailles en de brads zijn van Basic Grey.



Deze schattige lieve stempel is van Nellie Snellen en is ook gestempeld met Memento Rich Cocoa. Omdat ik hem zo al mooi genoeg vond, heb ik er niets meer aan gedaan qua inkleuren.

Op het blog kun je de voorbeeldkaartjes vinden die mijn collega-DT hebben gemaakt.
Natuurlijk hopen wij dat jullie allemaal gezellig meedoen; je hebt een maand de tijd.

Samenvatting gebruikt materiaal:

Groetjes
Helen

3 opmerkingen:

Adriana zei

Die stempel is inderdaad prachtig om zo te gebruiken! Heel praktisch ook, hi, hi.
Liefs Adriana

Ellen zei

Leuk kaartje heb je gemaakt voor de eerste challenge. Het is al weer lang geleden dat ik aan de hand van een sketch gewerkt hebt, staat in ieder geval genoteerd!

Liefs, Ellen

Je@net zei

Mooie uitwerking van de sketch, Helen!