zaterdag 1 november 2014

November 2014 - AnMaCreatief - Challenge #38

1 november en we kunnen toch nog heerlijk genieten van mooi weer. Maar een nieuwe maand betekent ook weer tijd voor een nieuwe challenge bij AnMaCreatief.

Natuurlijk willen wij eerst iedereen bedanken die mee heeft gedaan aan onze challenge "apart kaartmodel" de afgelopen maand. Wat een prachtige creaties hebben we voorbij zien komen.

Maar nu het thema van de nieuwe challenge: kerst ;-) - ook al wordt het hier vandaag 20 graden.

Deze maand stelt Anne-Marije de volgende mooie prijs beschikbaar voor de winnaar:


Marianne Design collectable Birthday



Voor mijn kaartje heb ik als basis A4 kraft cardstock gebruikt. Daarop een stuk holografisch glitterpapier. Het prachtige DP komt uit het CE pack Purple Holidays. Echt een geweldig mooi blokje met allemaal zeer bruikbare velletjes.
De randjes van het afdrukje heb ik met Memento lulu lavender aangezet met hulp van de onmisbare daubers. Het sentimentje is van WRS.



De schattige stempel Girl with penguin is van WRS en heb ik ingekleurd met Stampin'up markers. Voor de bontrandjes en de sneeuw heb ik Stickles Frosted Lace gebruikt. Verder nog wat glitterglue gold. Afdrukje is deze keer gestempeld met Memento Tuxedo Black

Samenvatting gebruikt materiaal:
Ga ook eens op het blog kijken wat voor moois mijn teammaatjes hebben gemaakt. Het is zeer de moeite waard.

Natuurlijk hopen we dat jullie weer gezellig met ons mee doen.

Groetjes Helen

9 opmerkingen:

Irene zei

Wat een schatje Helen, heel leuke kleurtjes en plaatje!!

xx Irene

LottesCards zei

Wauw, wat schitterend! Prachtig papier en wat heb je dit mooi tot zijn recht laten komen. Super! Fijn weekeinde, liefs Lotte

Hermien zei

Lief kerstkaartje Helen, tuurlijk ga ik ook weer meedoen

Groetjes Hermien

jolanda zei

prachtige kaart

scrapcreations-judith zei

Ach, wat een schattig kaartje Helen en wat is dit een prachtig papier zeg. Zo zie je maar je komt steeds weer nieuwe dingen tegen. Liefs Judith

Adriana zei

Mooi, Helen! Wat heb je dit leuk bij elkaar gezocht! Helemaal genieten voor jou denk ik? Dat mooie paarse kerstpapier geeft jou vast veel inspiratie;-)
Liefs Adriana

GRANNY zei

Een prachtige kaart Helen, helemaal in jouw kleuren.
Erg mooi gemaakt.

Liefs van Granny

Anita van Merode zei

Prachtige kaart! Mooie kleuren.
Groetjes Anita

Anne-Marije zei

Lieve Helen,

Deze kaart heeft als voorbeeld tijdens de najaarsbeurzen in mijn beurskraam gehangen. Op deze kaart komt het prachtige CE Purple Holiday papier heel goed tot z'n recht. Het lieve Wild Rose stempel is prachtig gekleurd.

Ik vind hem echt supermooi!

Bedankt voor je voorbeeld!
xxx Anne-Marije