donderdag 1 mei 2014

Mei 2014 - Challenge 32 AnMaCreatief

Hoi hoi, de tijd vliegt en er is alweer een maand voorbij en dus tijd voor een nieuwe challenge bij AnMaCreatief, want het is 1 mei vandaag.

Natuurlijk willen wij eerst iedereen bedanken die mee heeft gedaan aan onze inspiratiefoto-challenge de afgelopen maand. Wat een prachtige creaties hebben we voorbij zien komen.

Maar nu het thema van de nieuwe challenge: knopen

Deze maand stelt Anne-Marije de volgende prijs beschikbaar voor de winnaar:



Joy! cutting & embossing stencil-Tandwielen

Dit is mijn kaartje geworden:


Het leuke DP komt uit het blok van Boofle. Naast mijn 4 knopen, kun je ook nog knopen terugvinden in het twine waarmee ik de echte knopen vastgeknoopt heb.




Ik heb vilten bloemen gemaakt met de MD craftable. Hiervoor heb ik de volgende kleuren vilt gebruikt: pink roze - zachtroze - paars - fuchsia. Op de roze bloem een grote roze knoop met een stukje groen/witte twine erdoor geknoopt. Op de paarse bloem een lila parelkernAlles vastgezet met tacky glue. Ook de takjes zijn gestanst uit het DP van Boofle met de nieuwe craftable van MD




De tekst komt uit de set Eline's words van MD en heb ik gestempeld met Rich Cocoa van Memento. De tag heb ik zelf gestanst met de SU scalloped punch topper. Een stukje lint van SU erdoor en vastgezet met een roze bloemetjesknoop. Ook onder in het hoekje nog 2 roze bloemenknoopjes geknoopt met een stukje groen/witte twine.



Dit lieve poesje van Wild Rose heb ik gestempeld met Rich Cocoa en vervolgens gekleurd met Stampin'up markers op Canson aquarelpapier. De bloemetjes en vlindertjes heb ik bewerkt met Dovecraft glitterglue crystal en blossom.



Samenvatting gebruikt materiaal:
Ga ook eens op het blog kijken wat voor moois mijn teammaatjes Anne-Marije, GrannyAdrianaJudithLins en Lotte hebben gemaakt. Het is zeer de moeite waard.

Tevens wil ik met dit kaartje meedoen bij de volgende challenge:
Cards & Scrap - Cute as a button

Natuurlijk hopen we dat jullie weer gezellig met ons mee doen.

Groetjes Helen

15 opmerkingen:

LottesCards zei

Wat een lieverd van een kaart! en mooi die bloemen van vilt. Echt een mooi detail is dat! Fijne dag nog vandaag, liefs Lotte

Je@net zei

Leuke kaart, Helen!
En je kunt 'm ook nog eens mee laten doen bij Cards & Scrap waar het thema 'cute as a button' is :o)

Crealin zei

Wat een lieverdje, leuk met dat label dat verstopt zit achter het plaatje.

Liefs,

Lins

Anita Meijer zei

Wat een schitterend kaartje Helen, heel erg mooi.
Liefs van Anita

Marijke zei

Heel lief kaartje is dit Helen, leuk ook dat labeltjes achter de afbeelding. Gezellig dat je meedoet bij Cards and Scrap.

Groetjes,
Marijke

jolanda zei

lief kaartje

Irene zei

Een schattige kaart en aan knopen geen gebrek Helen!!

xx Irene

Cindy zei

Hoi Helen, het is een schatje geworden! Mooi gekleurd en alles past zo gaaf bij elkaar! ECht een topkaartje! Liefs, Cindy

Granny zei

Lieve Helen

Jullie hebben er allemaal weer wat moois van gemaakt. Ik kan niet zeggen welke ik het mooiste vind. Zoveel fantasie, daar kan ik niet tegenop met mijn nagehaakte patronen uit boekjes enz. Jouw kaart springt er ook weer uit en natuurlijk met paarse knoopjes!

Liefs van Granny

Anne-Marije zei

Lieve Helen,

Wat een vrolijk kaartje! Het Wild Rose stempel is toch zo'n schatje, hè? Je hebt het poesje echt supermooi gekleurd met de SU markers. Ik moest wel lachen dat je een 'knoop' in het twine hebt gelegd om de knopen vast te zetten... ;-) De kleurencombi vind ik natuurlijk helemaal leuk.

Bedankt voor je mooie voorbeeld!

Fijn weekend,
xxx Anne-Marije

Anita van Merode zei

Prachtige kaart Helen.
Heel mooi die bloemen ook.
Groetjes Anita

Els zei

Een leuke vrolijke kaart en fijn dat je meedoet met Cards en Scrap.
Groetjes, Els

Tinie zei

Wat een leuk kaartje is het geworden, Helen!! Superleuk zoals je de knoopjes hebt verwerkt!
Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!
Kijk dinsdag even op ons blog voor de nieuwe uitdaging, die is ook weer zo leuk!
Het zou gezellig zijn als je dan weer meedoet!
Groetjes Tinie

Ellen zei

Oh, wat een schattige stempel is dit! Leuke en lieve kaart heb je gemaakt! See you xxx

groetjes, Ellen

Adriana zei

Wat een superkaart is dit! Prachtig met die vilten bloemen en de stempel zo mooi gekleurd! Gaaf hoe de kleuren van je bloemen verlopen.
Liefs Adriana