vrijdag 1 november 2013

November challenge #26 - AnMaCreatief

Hoi allemaal, inmiddels is het al weer 1 november en zijn we toe aan een nieuwe challenge bij Anmacreatief. Maar allereerst willen we iedereen bedanken die heeft meegedaan aan onze herfst challenge, wat een prachtige creaties hebben we gezien.


Maar nu over naar onze nieuwe challenge: Kerst/Winter

En dit is de prachtige prijs die je kunt winnen deze maand:

 
Helz Cuppleditch clearstamp / Santa's workshop / Hot Chocolate Elf
Helz Cuppleditch gems & Pearls / Santa's workshop


Hier is mijn kaartje:


Ik heb zowel Kerst als winter in mijn kaartje verwerkt. Het prachtige DP komt uit het paperpack A Robin's Christmas van WRS. Echt een geweldig mooi blok. Het bruine DP onder het afdrukje en het tekstje komt uit een blokje van Boekenvoordeel.


Bij de winter horen natuurlijk een paar warme wantjes en die heb ik bevestigd met een zilver metallic brad mini van Papermania.


Antoine with dog is een van de superleuke WRS stempels die Anne-Marije sinds kort verkoopt (psst ... ik vind ze allemaal geweldig, maar mijn portemonnee denkt daar anders over ;-) helaas). Voor het afdrukken heb ik Memento Rich Cocoa gebruikt, dan komt je afdrukje zachter over. Ik heb Antoine en zijn hondje ingekleurd met de derwents. Voor de sneeuw heb ik stickles Frosted Lace gebruikt. Rondom het afdrukje heb ik Walnut Stain gebruikt.


Het tekstje komt van de stempelset Eline's Christmas Critters en heb ik ook afgedrukt met Memento Rich Cocoa, ook hier heb ik rondom Walnut Stain gebruikt.


Gebruikt materiaal:


Ga ook eens op ons blog kijken om te zien wat voor moois mijn maatjes Anne-Marije, Lotte, Lins, Adriana en Judith hebben gemaakt.

Doen jullie allemaal weer gezellig mee?
Wij komen graag bij jullie kijken.

Groetjes
Helen

12 opmerkingen:

scrapcreations-judith zei

Je kaartje is weer super, ik vind de tekst erg leuk erbij. Liefs Judith

LottesCards zei

Wat een schitterende kaart is dit weer! En dat papier is inderdaad prachtig, mooie warme kleuren! Tof gedaan met die charm. Ben er dol op!!!

Liefs Lotte

Irene zei

Lief kaartje Helen en echt BRRRRRRRR!

xx Irene

Corrie zei

Wat een plaatje van een kaart Helen, je hebt super mooi gekleurd, de wantjes maken je kaart helemaal compleet.
Liefs Corrie

Neltine zei

Owwww wat zie ik hier weer voor leuks!! Ik zit net een beetje te bibberen op de bank want het wordt weer kouder buiten. Rrrrrrr.

Maar van dit kaartje word ik weer helemaal warm:) at een snoezig stempeltje en dan dat hondje. Die mag hier ook wel even komen:)

Supers gedaan hoor en echt weer even genieten hier.

Een fijn weekend en Gigagrotegroetjes Neltine

KarinsArtScrap zei

ach wat een snoepie een mooi kaartje Helen en super leuke bedel.

gr karin

Cindy zei

Wat een superleuke kaart Helen! Prachtig gekleurd en zulke gave details. Ik ga ook eens kijken of ik de tijd ergens vandaan kan halen om mee te doen :). Fijn weekend, liefs, Cindy

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaart Helen, supermooi is die.
Liefs van Anita

Adriana zei

Ja, die stempels zijn zo mooi! Ze stempelen ook zo fijn.Prachtige kaart heb je ermee gemaakt en die wantjes passen er perfect op!
Liefs Adriana

Amarins zei

Een super leuke kaart Helen! Liefs, Amarins

Crealin zei

Hoi lieverd,

hier zit ook zo'n fan van WRS, ze zijn allemaal schitterend he...bij mij staan de olifantjes helemaal bovenaan mijn top :-) Deze is ook zo lief en die wantjes maken het geheel af he.

Fijn weekend,

Lins x

anncreatief zei

wat een mooie kaart!
Liefs Anneke