zondag 20 oktober 2013

Bella with presents

Allereerst wil ik mijn nieuwe volgers van harte welkom heten en ik hoop dat we van elkaar inspiratie kunnen opdoen.


Afgelopen week was mijn teammaatje en vriendin Adriana jarig en daar hoort natuurlijk een kaartje bij. Dus ik ben aan de slag gegaan met mijn nieuwe spulletjes, altijd leuk toch.

Ik heb gekozen voor het mooie DP van Bella Birthday, natuurlijk met mijn favo kleurtje paars erin.

Natuurlijk hoort daar ook een Bella stempel bij en voor een verjaardag is dat natuurlijk Bella with presents. Om haar af te drukken heb ik memento rich cocoa gebruikt. Daarna heb ik haar ingekleurd met derwents en hier en daar een glitter accentje aangebracht met Dovecraft glitterglue Lavender en Blossom. De randjes rondom heb ik bewerkt met distress inkt Dusty Concord.
 

Het tekstje komt uit de stempelset Vintage Labels van WRS en dit zijn echt supermooie labeltjes en ze stempelen perfect. Ook hier weer memento rich cocoa voor gebruikt en de randjes bewerkt met distress inkt Dusty Concord.


Natuurlijk mag een mooie bloem niet ontbreken en voor Adriana hoort daar dan ook een theebloem bij. De grote big bloomers zijn van Papermania en voor deze kaart heb ik de Parkstone Pink versie gebruikt. Ook hiervan heb ik de randjes bewerkt met distress inkt Dusty Concord. Daarop een theebloem van mango theezakjes en als bloemhartje heb ik een mooie roze parelkern gebruikt.


Tot slot nog 2 zelfklevende lila parels in het hoekje en mijn kaartje was vol genoeg (vond ik).

Gebruikt materiaal:
  • DP Bella Birthday
  • Bella with presents
  • Vintage labels
  • Memento Rich Cocoa
  • Distress inkt Dusty Concord
  • Dovecraft glitterglue Lavender
  • Dovecraft glitterglue Blossom
  • Papermania big bloomers Parkstone Pink
  • Roze parelkern
  • Zelfklevende parels lila
  • derwents
  • Adriana was er heel blij mee en dat is natuurlijk het leukste.

    Groetjes Helen

    11 opmerkingen:

    Corrie zei

    Hallo Helen, wat een schatje van een kaart en het stempeltje van Wild Rose is prachtig.
    Adriana zal er blij mee zijn.
    Liefs Corrie

    KarinsArtScrap zei

    een prachtige kaart Helen heel erg lief.

    gr karin

    jolanda zei

    prachtig kaartje

    Ellen zei

    Wat een lieve kaart is dit, komt natuurlijk vooral door deze schattige stempel.

    Liefs, Ellen

    Hermien zei

    Een heel mooi kaartje heb je gemaakt voor Adriana, dat zal zeker goed ontvangen zijn.

    Groetjes Hermien

    cristel zei

    Wat een super lief kaart met heerlijk pateltintjes.
    Grtjs

    Anita Meijer zei

    Wauw wat een schitterend kaartje Helen, ik vind hem prachtig geworden en eh jij ook veel sterkte met je rechterarm.
    Liefs van Anita

    Nelleke zei

    O, wat een plaatje en een lieve kleuren heb je gebruikt. Groetjes, Nelleke

    Antoinette Voorn zei

    Wat een schitterende kaart en wat heb je er een werk van gemaakt. Degene die deze krijgt boft maar! Zo mooi!

    Unknown zei

    ohhh wat een liefje is dit zeg! Prachtig gemaakt en gekleurd

    Groetjes karin xx

    Marijke zei

    Lief kaartje en wat is die grote bloem prachtig!!!

    Groetjes,
    Marijke