zondag 24 maart 2013

For you

Welkom allemaal, vandaag weer een nieuw kaartje. Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan de foto-inspiratie-challenge #14 bij Hobbyvision. Ik heb weer eens een Magnoliaatje in gekleurd met mijn derwents.
Het DP komt uit de volgende blokjes: Papermania Vintage Notes en First Edition Love Letters. Ik heb alle randjes aangezet met distress inkt Walnut Stain.

Welcome, another card from me today. With this one I like to participate in the challenge at Hobbyvision. For a change I have coloured a Maggie with my derwents. The DP is from Papermania Vintage Notes and First Edition Love Letters. All edges have been stained with Walnut Stain distress ink.


Ook deze heb ik aangezet met walnut stain.
In het midden een leuke nieuwe acryl bloem.


Flowers from Helz Cuppleditch Neighbourwood.

Het label komt ook uit het DP Papermania Vintage Notes, ook hier weer aangezet met walnut stain distress inktThe label is also part of the Vintage Notes DP by Papermania.

Tilda is ingekleurd met derwents en ik heb de volgende kleurtjes gebruikt:
170 - 180 - 190 - 210 - 240 - 440 - 450 - 460 - 510 - 520 - 530 - 630
Tilda has been coloured with derwents.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan de volgende challenge:
Hobbyvision # 14 - foto-inspiratie



14 opmerkingen:

Cindy zei

Hoi Helen,
Wat een supergave kaart heb je gemaakt en je hebt het afdrukje ook zo mooi ingekleurd!
Liefs, Cindy

Jolara zei

'heel erg mooi liefs Joyce

KarinsArtScrap zei

wat een lieverd Helen een leuke kaart.

groetjes karin

Ellen zei

O jee, wat loop ik achter met bloggen! Het is af en toe niet bij te benen. Ik zie je kaartjes wel voorbijkomen hoor, maar heb gewoon niet zo veel tijd (meer) om op alles te reageren. Ben ook weer heel erg aan het lezen (Harlan Coben), dus het freubelen staat op een laag pitje. Jouw kaartje is erg leuk, mooie kleuren en prachtig gekleurd!

groetjes, Ellen

Babette zei

Prachtig kaartje en mooi ingekleurd.
Groetjes Babette

Rachel zei

Wat een prachtig kaartje, echt een schatje!
liefs Rachel

Corrie zei

Ik vind je kaart prachtig Helen, de kleuren zijn zo gaaf, ik hou zo van paars, je hebt Tilda prachtig gekleurd.Leuk de acryl bloem, ik ga het in de gaten houden.
Fijne zondag nog.
Lieve groetjes Corrie

Annerieke zei

Zo mooi is deze kleurencombi, erg leuk is je kaart!

Groetjes Annerieke

Anita Meijer zei

Je hebt er een plaatje van gemaakt Helen, ik vind hem prachtig.
Liefs van Anita

cristel zei

een hele mooi kaart heb je gemaakt hoor
grtjs

Amarins zei

Wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt, super! Groetjes, Amarins

Ans S. zei

Geweldig mooie kleurencombinatie, je kaartje ziet er prachtig uit.

Groetjes Ans

Caroline zei

Mooi kaartje heb je gemaakt Helen. Je Magnoliaatje is mooi gekleurd. Bedankt voor het meespelen in de Challenge van HobbyVision en veel succes. Groetjes, Caroline

Lenie zei

wat een schattig kaartje.
groeten Lenie