donderdag 27 oktober 2011

Challenge 17 - Nadia - Halloween 3D

Hoi allemaal, het is alweer tijd voor challenge 17 bij Nadia. Deze keer willen we graag een Halloween kaartje zien in 3D.

Hi everyone, it is time already for challenge 17 at Nadia. This time we would like to see a Halloween card in 3D.

Hier is mijn bijdrage als DT:
Here is my DT-card:





Ik heb niet zoveel met Halloween, dus ik moest behoorlijk diep graven in mijn voorraad met papier en 3D plaatjes. Uiteindelijk heb ik in mijn Studiolight voorraad het nodige gevonden.

I don't have anything with Halloween, so I had to dug very deep in my stash of paper and 3D images and finally I found something suitable in my Studiolight stash.

Omdat er nog veel Halloween challenges lopen, hoop ik dat jullie ook allemaal weer meedoen bij ons.
Because there are still a lot of Halloween challenges going on, you might join us as well.


7 opmerkingen:

Annerieke zei

Hai Helen,

Wat een leuke kaart, wel echt halloween hoor! Zelf heb ik er ook niet zo veel mee, maar des te leuker is de uitdaging dan, vind je niet? Mooie blogachtergrond heb je trouwens!

gr Annerieke

Ellen zei

Ik vind deze Halloween-kaart erg leuk! Het 3D-plaatje is gaaf.

groetjes, Ellen

LottesCards zei

oei, ik ben ook niet gek op Halloween....
Maar toch vind ik wel dat je een ontzettend mooie kaart ervan heb weten te maken, knap hoor!

Liefs Lotte

KarinsArtScrap zei

je kaart is gewoon super leuk helen.

groetjes karin

Karen Howard zei

Hi Helen, this is fantastic! Love the fold and everything! Hugs, Karen

Crealin zei

Zo leuk gedaan Helen. Je hebt er een heel leuk halloweentafereel van gemaakt. Het is er niet aan te zien dat je niet echt voor dit thema bent.
Super gedaan!!!

Veel liefs,

Lins x

kiddo zei

Very cute card! Love the 3D image!