vrijdag 1 juli 2011

Orange, some Magnolia and a mouse .....

Hoi, leuk dat jullie weer even komen kijken. Ik heb weer wat te laten zien vandaag.
Hi, so good to see you here again. I have something to show you today.

Dit kaartje heb ik gemaakt voor de wedstrijd van de borduurmaatjes.
Deze keer heb ik ook met kraaltjes gewerkt. Mettler garen en een piramideplaatje van Janneke Brinkman.

This card was made for a challenge at borduurmaatjes.
This time I have used some beads as well. Mettler yarn and a pyramid image of Janneke Brinkman.




Daarnaast ben ik vast begonnen met de voorbereidingen voor de afscheidskadootjes voor de leraren van de kids. De plaatjes zijn al gekleurd met een heleboel kleuren copics. Ik heb de volgende afbeeldingen gebruikt: Mouse with Sunflower - Tina Wenke - Stampavie, Tilda with present - Magnolia and Tilda with flowers - Magnolia. Nu nog een doosje of iets dergelijks in elkaar zetten.

Next to this I have already started the preparations for a gift for the teachers. I have coloured a few images with a lot of copics. I have used the following images: Mouse with Sunflower - Tina Wenke - Stampavie, Tilda with present - Magnolia and Tilda with flowers - Magnolia. Now I have to make a little gift box or something like that.





Nu, gauw terug naar de huishoudelijke klusjes (ieks .....); weet wel wat ik liever doe ;-)
So, back to some ordinary household things (yuks...); I know what I prefer more ;-)

Helen

3 opmerkingen:

Marijke zei

Wat een mooi frisse kleurencombi heb je gebruikt voor je kaart! Prachtig!! Veel plezier nog met het maken van de creaties voor de leraren.
Groetjes, Marijke en Chantal

Sieta zei

Hoi Helen, Leuke kaart is het geworden, mooie kleuren gebruikt.
En de plaatjes voor de afscheidskadootjes zijn super geworden, succes er verder mee.

Lieve groetjes Sieta

Ellen zei

Je hebt weer heerlijk geborduurd!
Je voorbereidingen voor de kadootjes zien er ook goed uit. Daar dacht ik veel te laat aan, maar wie weet gaat het wel lukken voor de leiding van het scoutingkamp (moet nog wel beginnen dus).

groetjes, Ellen