maandag 24 januari 2011

Tilda on a wire ......


Hoi, nadat ik de wedstrijd van december bij de Borduurmaatjes had gewonnen, mocht ik een nieuw patroon voor de januari wedstrijd aanleveren. Bovenstaand patroon van Jenine is mijn keuze geworden. Natuurlijk doe ik zelf ook weer mee. Deze keer heb ik naast Mettler ook Madeira garen gebruikt. Om ervoor te zorgen dat Tilda niet in het luchtledige bleef hangen, heb ik het patroon wat aangepast en dwarse lijntjes geborduurd, waar Tilda op kon zitten. Tilda is gekleurd met copics, maar helaas ben ik het blaadje met de nummers kwijt geraakt. Op haar vleugels heb ik nog flink wat stickles gedaan en ook het kantje van haar jurk is hiervan voorzien. Verder nog wat strass bloemetjes in de hoeken en hartjes toegevoegd.
Hi after I won the challenge of December at the Borduurmaatjes, I was asked to deliver a new pattern for the challenge of January. I have choosen the above pattern from Jenine. Of course I will participate again. This time I have used Madeira yarn next to my favourite Mettler yarn. To make sure that Tilda did not end up in an empty space, I have adapted the pattern and made a few cross lines for Tilda to sit on. Tilda has been coloured with copics, but unfortunately I have lost my notes again. Her wings have got quite a few stickles and also the lace of her dress had the same treatment. Some strass flowers and hearts finish this card.

Groetjes/Regards, Helen

5 opmerkingen:

Ellen zei

Heel schattig! Ik neem mijzelf steeds voor om ook weer een een borduurkaart te maken, maar op een of andere manier komt het er niet van. Als ik jouw kaart dan weer zie, begint het weer te kriebelen. Nou ja, wie weet....

groetjes, Ellen

Sandra zei

Hoi Helen,
wat heb je weer een prachtig kaartje gemaakt. hele mooie borduurpatroon heb je gebruikt
groetjes sandra

Marijke zei

Hoi Helen, Wat is dit weer een schittterende kaart, erg mooi de borduurrand.
Groetjes, Marijke en Chantal

Kitty Dieleman. zei

Prachtig kaartje en wat heb je dat leuk opgelost met de draadjes.

Groetjes Kitty

Michelle!!!!!!!!!!!!!!!!! zei

Echt een mooi kaartje mam ik vind die glittertjes ook zo leuk(op de vleugels) op de foto zijn ze niet zo goed te zien maar ik kan hem altijd zien nou niet altijd als je hem weh doet oja en die mooie kaart met Dancer (mijn lievelings pony)moet zeker op je site of is die nog niet klaar?Nou ik moet gaan hoor
Groetjes,
Michelle!!!!!!!!!!!!