dinsdag 25 januari 2011

Lovely Fairy


Hoi, wederom een borduurtje. Dit patroontje heb ik via de Borduurmaatjes prikketting ontvangen. Geborduurd met Mettler garen. De hoekjes zijn afgewerkt met een hartje strass steen. Het piramide plaatje komt uit mijn voorraad en ik heb geen idee meer waar het vandaan komt, want ik heb het al lang geleden in elkaar geplakt.

Again an embroidery card. The pattern was received through the "prikketting" of the Borduurmaatjes. I have used Mettler yarn. In the corners I have put some heart bling bling. The image (in pyramid) is from my stock and I have no clue which brand it is as I have put it together a long time ago.

Helen

3 opmerkingen:

Kitty Dieleman. zei

Wat een vrolijk kaartjemet de kleurtjes, mooi patroontje en je pyramide zit heel precies op elkaar.

Groetjes Kitty

Marijke zei

Wat een mooi vrolijk kaartje is dit weer Helen, leuk de piramide afbeelding. Alles doet me denken aan de lente en laat die maar snel komen!
Groetjes

Michelle!!!!!!!! zei

Hoi mam, wat een kaart voor mij ik ben ook gek op dieren zoals je weet en mischien wist die fee dat ook wel en naar jou is gevlogen.
Nou schiet m'n fantasie weer door zoals gewoonlijk.Nou even kort samengevat echt een mooie kaart
Groetjes,
je lieve meis